Klinikken er åpen igjen!

Klinikken er åpen igjen!

Klinikken åpnet igjen 20. April og vi ser igjen pasienter som trenger det. Vi gleder oss veldig til å treffe dere igjen, men det som er veldig viktig nå er at vi ikke går i den fellen som gjør at vi får en økning i antall coronasmittede.

Vi følger strengere retningslinjer for smittevern. Du legger kanskje merke til flere plakater, flasker med desinfisering rundt om i klinikken og litt færre folk på venterommet. Vi sikter på å ha så få personer som mulig ventende på venterommet som mulig samtidig som at vi får sett alle som trenger det. Vi skal gjøre vårt beste for at alle krav blir møtt så effektivt som mulig. Vennligst vis hensyn til andre og følg retningslinjer for sosial distansering. Vi ønsker deg velkommen inn så lenge du ikke har symptomer på eller har vært i kontakt med en som har luftveisinfeksjon, eller sitter i karantene. Vennligst ring om du har begynt å utvikle symptomer eller har vært i kontakt med smittede etter du bestilte timen din.